Sztuka świadomego wykorzystania mediów
Odkrywam przed Tobą - wraz z najlepszymi polskimi dziennikarzami - sekret medialnego sukcesu. Pierwszy raz w życiu dowiesz się bezpośrednio od medialnych lwów jak mówić o Twojej firmie, aby uzyskać medialny rozgłos. Tajemnice odkrywają przed Tobą tuzy polskich mediów w serii wywiadów z Aleksandrą Ślifirską - ekspertem od mediów. To pierwsza książka w Polsce, w której najlepsi i najpopularniejsi polscy dziennikarze, tacy jak Jacek Żakowski, Dariusz Bugalski, Kamil Durczok, Wiktor Legowicz, Marek Tejchman, Jacek Szmidt, Bogusław Chrabota, Anna Sekudewicz, Jolanta Fajkowska, Arkadiusz Ekiert i Dorota Niećko zdradzą ludziom biznesu największe tajemnice, pozwalające osiągnąć medialny sukces.
Autorka
"Pracując z top markami wielokrotnie widziałam popełniane błędy podczas kontaktów z mediami, bardzo trudno jest porozmawiać z każdą osobą odpowiedzialną za biznes. Dzięki tej książce jest to możliwe."
Sukces firmy w mediach, zależy od wielu czynników, ale jego podstawą jest właściwa strategia komunikacji. Ta książka pokaże Ci jak wykorzystać media, aby osiągać cele Twojej firmy.
Zdradzę Ci cenne wskazówki - moje i najlepszych dziennikarzy w Polsce
Aleksandra Ślifirska, jest ekspertem z obszaru wystąpień medialnych i publicznych. W działaniach komunikacyjnych pełni funkcję bezpośredniego konsultanta prezesów, wiceprezesów, członków zarządu i kluczowych menedżerów, w obszarze budowania profilu publicznego. Z jej wsparcia korzystała m.in. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Związek Zawodowy Górników w Polsce, Portal Praca.pl, OLMET Sp. z o.o., WATT SA. i członkowie stowarzyszenia FIL, tworzącego Centrum prof. Philipa Zimbardo. W jej portfolio znajdują się szkolenia dla kluczowych osób pracujących w spółkach notowanych na GPW. Ma na swoim koncie m.in. cykl warsztatów praktycznych z wystąpień publicznych dla branży finansowej. Do swoich dużych sukcesów zalicza cykl szkoleniowy, dla jednego z trzech największych producentów kolektorów słonecznych w Europie, w ramach skutecznie sfinalizowanych działań lobbingowych.
W latach 2004-2007 dziennikarka Dziennika Zachodniego.
Aleksandra Ślifirska jest Prezesem Zarządu Agencji Kobold Public Relations Sp. z o.o., specjalizującej się w strategiach komunikacji dla spółek. Autorka bloga dotyczącego wystąpień medialnych.
Jesienią 2014 roku, nakładem wydawnictwa PWN, ukaże się jej książka pt.: Medialne lwy dla rekinów biznesu. O świadomym wykorzystaniu mediów”. To pierwsza książka w Polsce, w której najlepsi i najpopularniejsi polscy dziennikarze, w rozmowach z trenerem medialnym, będą zdradzać tajemnice medialnego sukcesu. Książka zawierać będzie także pełen zestaw ilustrowanych poradników i ćwiczeń.
W Polsce mamy Steve’a Jobsa w wydaniu kobiecym i jest nim Magda Gessler. To jest przedsiębiorca z wizją – biznes oparty na restauracjach Magdy Gessler w całej Polsce. Ona jest guru kuchni. To, że występuje w telewizji, napędza jej ruch w restauracjach – i to jest trochę jak z Jobsa. To jej myślenie o kuchni jest specyficzne. Ważny jest detal. W polskiej gastronomii to nie jest takie oczywiste. Jak mówi o jedzeniu, czy jak o nim pisze, to jest w tym fascynacja. Ona sprzedaje filozofię jedzenia.
Jacek Żakowski